Marknadens största urval
Snabb leverans

The Crisis of Food Brands

- Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply

Om The Crisis of Food Brands

Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets. This title offers perspectives on many key aspects of these changes including the role of business, policy-makers, and the media in communicating with and engaging stakeholders about.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566088124
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 382
  • Utgiven:
  • 19. juni 2009
  • Mått:
  • 183x252x29 mm.
  • Vikt:
  • 978 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Crisis of Food Brands

Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets. This title offers perspectives on many key aspects of these changes including the role of business, policy-makers, and the media in communicating with and engaging stakeholders about.

Användarnas betyg av The Crisis of Food Brands



Hitta liknande böcker
Boken The Crisis of Food Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.