Marknadens största urval
Snabb leverans

The Customer Experience Model

Om The Customer Experience Model

For any company, defining the most efficient marketing concept to create a competitive customer experience (CX) is vital for sustained development. The focus of this research is the creation of a comprehensible practical approach to the development of client experience: the ¿ustomer Experience Model (CXM).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367478254
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 110
  • Utgiven:
  • 2. oktober 2020
  • Mått:
  • 222x144x13 mm.
  • Vikt:
  • 264 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. december 2024

Beskrivning av The Customer Experience Model

For any company, defining the most efficient marketing concept to create a competitive customer experience (CX) is vital for sustained development. The focus of this research is the creation of a comprehensible practical approach to the development of client experience: the ¿ustomer Experience Model (CXM).

Användarnas betyg av The Customer Experience Model



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.