Marknadens största urval
Snabb leverans

The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

- Proceedings of the 2011 World Marketing Congress

Om The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right?

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319842981
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 953
  • Utgiven:
  • 7. juli 2018
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 210x279x0 mm.
  • Vikt:
  • 2426 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 5. december 2024

Beskrivning av The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right?

Användarnas betyg av The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World



Hitta liknande böcker
Boken The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.