Marknadens största urval
Snabb leverans

The Customer Trap

- How to Avoid the Biggest Mistake in Business

Om The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781484203866
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 164
  • Utgiven:
  • 28. mars 2015
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 229x154x18 mm.
  • Vikt:
  • 294 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Customer Trap

The Customer Trap: How to Avoid the Biggest Mistake in Business is Thomas and Wilkinson's sequel to The Distribution Trap: Keeping Your Innovations from Becoming Commodities, which won the Berry-American Marketing Association Prize for the best marketing book of 2010.

Användarnas betyg av The Customer Trap



Hitta liknande böcker
Boken The Customer Trap finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.