Marknadens största urval
Snabb leverans

The Discourse of Advertising

Om The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415234542
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 19. juli 2001
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 156x234x18 mm.
  • Vikt:
  • 476 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av The Discourse of Advertising

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Användarnas betyg av The Discourse of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Discourse of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.