Marknadens största urval
Snabb leverans

The Dynamics of Advertising

Om The Dynamics of Advertising

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psychosocial study of all forms of public communication.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789058230850
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 17 November 2000
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 550 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Oktober 2024

Beskrivning av The Dynamics of Advertising

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psychosocial study of all forms of public communication.

Användarnas betyg av The Dynamics of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Dynamics of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.