Marknadens största urval
Snabb leverans

The Franchise Era

- Managing Media in the Digital Economy

Om The Franchise Era

Examining how traditional media incumbents like studios and networks have responded to the rise of new entrants from the technology sector (such as Facebook, Apple, Amazon, Netflix and Google), the authors take a critical look at the way new and old industrial logics collide in an increasingly fragmented and consolidated mediascape.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781474419222
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 30. april 2019
  • Mått:
  • 179x233x25 mm.
  • Vikt:
  • 658 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Franchise Era

Examining how traditional media incumbents like studios and networks have responded to the rise of new entrants from the technology sector (such as Facebook, Apple, Amazon, Netflix and Google), the authors take a critical look at the way new and old industrial logics collide in an increasingly fragmented and consolidated mediascape.

Användarnas betyg av The Franchise Era



Hitta liknande böcker
Boken The Franchise Era finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.