Marknadens största urval
Snabb leverans

The Future of Marketing

- Critical 21st Century Perspectives

Om The Future of Marketing

This book is intended for practitioners and academics who wish to develop an understanding of marketing in an international context. Rather the text gives comments, views, positive statements, criticisms and doubts from leading authors, concerning marketing and its role within business and as an academic subject in the 21st century.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780333992869
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 196
  • Utgiven:
  • 4. februari 2003
  • Mått:
  • 140x216x16 mm.
  • Vikt:
  • 395 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Future of Marketing

This book is intended for practitioners and academics who wish to develop an understanding of marketing in an international context. Rather the text gives comments, views, positive statements, criticisms and doubts from leading authors, concerning marketing and its role within business and as an academic subject in the 21st century.

Användarnas betyg av The Future of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Future of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.