Marknadens största urval
Snabb leverans

The Global Corporate Brand Book

Om The Global Corporate Brand Book

The corporate brand can be considered as the definition of the company. This book by a leading practitioner explores the connections between corporate brands, corporate reputation, relationships, perceptions and image and shows how reputation can be enhanced and corporate brand equity strengthened over the long term.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403996633
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 230
  • Utgiven:
  • 14. maj 2009
  • Mått:
  • 167x239x19 mm.
  • Vikt:
  • 520 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Global Corporate Brand Book

The corporate brand can be considered as the definition of the company. This book by a leading practitioner explores the connections between corporate brands, corporate reputation, relationships, perceptions and image and shows how reputation can be enhanced and corporate brand equity strengthened over the long term.

Användarnas betyg av The Global Corporate Brand Book



Hitta liknande böcker
Boken The Global Corporate Brand Book finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.