Marknadens största urval
Snabb leverans

The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

- Formulating the Roadmap You Need to Navigate the Market

Om The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815376880
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 201
  • Utgiven:
  • 1. juni 2018
  • Mått:
  • 234x158x27 mm.
  • Vikt:
  • 358 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.

Användarnas betyg av The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies



Hitta liknande böcker
Boken The Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.