Marknadens största urval
Snabb leverans

The Image Factory

- Consumer Culture, Photography and the Visual Content Industry

Om The Image Factory

Quietly but implacably, powerful transnational corporations are gaining power over our visual world. This book exposes the interior workings of the visual content industry, which produces approximately 70 per cent of the images that define consumer cultures. It provides an exploration of industrialized commercial photography, its uses and abuses.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781859736371
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 1. november 2003
  • Mått:
  • 156x234x18 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Image Factory

Quietly but implacably, powerful transnational corporations are gaining power over our visual world. This book exposes the interior workings of the visual content industry, which produces approximately 70 per cent of the images that define consumer cultures. It provides an exploration of industrialized commercial photography, its uses and abuses.

Användarnas betyg av The Image Factory



Hitta liknande böcker
Boken The Image Factory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.