Marknadens största urval
Snabb leverans

The Language of Advertising

- Written Texts

Om The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415278034
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 144
  • Utgiven:
  • 11. april 2002
  • Mått:
  • 175x244x9 mm.
  • Vikt:
  • 276 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Language of Advertising

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Användarnas betyg av The Language of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Language of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.