Marknadens största urval
Snabb leverans

The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

Om The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780851989990
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 304
  • Utgiven:
  • 1. april 1996
  • Mått:
  • 146x132x17 mm.
  • Vikt:
  • 598 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective

This book provides the first sociolinguistic treatment of tourism. It draws on both semiotic analyses of tourism and on the content of promotional material produced by the tourism industry.

Användarnas betyg av The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective



Hitta liknande böcker
Boken The Language of Tourism: A Sociolinguistic Perspective finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.