Marknadens största urval
Snabb leverans

The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Om The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Intended for executives in small- to medium-sized companies just beginning to contemplate an export program, this book tells when and how to export and takes the reader through documentation, product servicing, advertising, distribution agreements, patents, trademarks, political risks, and foreign trade shows.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780899303253
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 276
  • Utgiven:
  • 5. februari 1989
  • Mått:
  • 234x156x17 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Marketer's Guide to Selling Products Abroad

Intended for executives in small- to medium-sized companies just beginning to contemplate an export program, this book tells when and how to export and takes the reader through documentation, product servicing, advertising, distribution agreements, patents, trademarks, political risks, and foreign trade shows.

Användarnas betyg av The Marketer's Guide to Selling Products Abroad



Hitta liknande böcker
Boken The Marketer's Guide to Selling Products Abroad finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.