Marknadens största urval
Snabb leverans

The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

Om The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415853774
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 278
  • Utgiven:
  • 6. augusti 2013
  • Mått:
  • 228x158x16 mm.
  • Vikt:
  • 432 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism

This book examines the social implications and impact of militarism in both the west and developing countries, exploring the effects of militarism and the military-industrial complex on education, the environment, popular culture, and systems of governance.

Användarnas betyg av The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism



Hitta liknande böcker
Boken The Marketing of War in the Age of Neo-Militarism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.