Marknadens största urval
Snabb leverans

The Media and Social Theory

del av CRESC-serien

Om The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415447997
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 21. maj 2008
  • Mått:
  • 156x234x19 mm.
  • Vikt:
  • 589 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av The Media and Social Theory

Media studies needs richer and livelier intellectual resources. This book considers key processes of media change, using a number of critical perspectives. It is suitable for undergraduate and postgraduate students and researchers of cultural studies, media studies and social theory.

Användarnas betyg av The Media and Social Theory



Hitta liknande böcker
Boken The Media and Social Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.