Marknadens största urval
Snabb leverans

The Media and The Public

- "Them" and "Us" in Media Discourse

Om The Media and The Public

The Media and the Public explores the ways a range of media have constructed and represented the public. The authors argue that the public is a product of representation, invoked through processes of mediation that are dominated by political, institutional, economic and cultural forces.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781405160414
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 200
  • Utgiven:
  • 19. februari 2010
  • Mått:
  • 153x228x12 mm.
  • Vikt:
  • 298 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Media and The Public

The Media and the Public explores the ways a range of media have constructed and represented the public. The authors argue that the public is a product of representation, invoked through processes of mediation that are dominated by political, institutional, economic and cultural forces.

Användarnas betyg av The Media and The Public



Hitta liknande böcker
Boken The Media and The Public finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.