Marknadens största urval
Snabb leverans

The Naming Book

Om The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781599186665
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 164
  • Utgiven:
  • 17. mars 2020
  • Mått:
  • 149x12x224 mm.
  • Vikt:
  • 280 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Användarnas betyg av The Naming Book



Hitta liknande böcker
Boken The Naming Book finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.