Marknadens största urval
Snabb leverans

The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

- Persuading the Brain

Om The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367888343
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 172
  • Utgiven:
  • 10. december 2019
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Användarnas betyg av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages



Hitta liknande böcker
Boken The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.