Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Marketing

- How to Win in the Digital Age

Om The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781526490100
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 25. augusti 2020
  • Mått:
  • 241x170x21 mm.
  • Vikt:
  • 502 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av The New Marketing

The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.

Användarnas betyg av The New Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The New Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.