Marknadens största urval
Snabb leverans

The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

- Creating a Values-Driven Service Culture

Om The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781119375357
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 10. november 2017
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 275x213x26 mm.
  • Vikt:
  • 430 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence

The fully revised and updated edition of the classic book about Nordstrom's extraordinary customer service In this new edition of the management classic, the authors explore in-depth the core values of the culture that have made Nordstrom synonymous with legendary customer service.

Användarnas betyg av The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence



Hitta liknande böcker
Boken The Nordstrom Way to Customer Experience Excellence finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.