Marknadens största urval
Snabb leverans

The Oxford Handbook of Publishing

Om The Oxford Handbook of Publishing

The Oxford Handbook of Publishing marks the coming of age of the scholarship in publishing studies with a comprehensive exploration of current research on subjects such as copyright, corporate social responsibility, globalizing markets, and changing technology that have transformed the industry in recent years.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780198794202
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 480
  • Utgiven:
  • 23. april 2019
  • Mått:
  • 252x181x37 mm.
  • Vikt:
  • 1024 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. augusti 2025

Beskrivning av The Oxford Handbook of Publishing

The Oxford Handbook of Publishing marks the coming of age of the scholarship in publishing studies with a comprehensive exploration of current research on subjects such as copyright, corporate social responsibility, globalizing markets, and changing technology that have transformed the industry in recent years.

Användarnas betyg av The Oxford Handbook of Publishing



Hitta liknande böcker
Boken The Oxford Handbook of Publishing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.