Marknadens största urval
Snabb leverans

The Platform Paradox

- How Digital Businesses Succeed in an Ever-Changing Global Marketplace

Om The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781613631164
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 104
  • Utgiven:
  • 11. maj 2021
  • Mått:
  • 215x138x10 mm.
  • Vikt:
  • 154 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Platform Paradox

In The Platform Paradox, Wharton professor Mauro F. Guillen argues that many platforms misunderstand key aspects of what it takes to succeed globally, from culture and institutions to local competitive dynamics. He offers an integrated framework for digital platforms to identify and implement a strategy on a truly global scale.

Användarnas betyg av The Platform Paradox



Hitta liknande böcker
Boken The Platform Paradox finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.