Marknadens största urval
Snabb leverans

The Pocketbook of Audience Research

Om The Pocketbook of Audience Research

Focusing on qualitative methods, The Pocketbook of Audience Research uses contemporary, global television and cross-media examples to explain essential approaches to audience research and outline how they can be employed.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032325118
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 18. december 2023
  • Mått:
  • 140x216x11 mm.
  • Vikt:
  • 240 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Pocketbook of Audience Research

Focusing on qualitative methods, The Pocketbook of Audience Research uses contemporary, global television and cross-media examples to explain essential approaches to audience research and outline how they can be employed.

Användarnas betyg av The Pocketbook of Audience Research



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.