Marknadens största urval
Snabb leverans

The Political Economies of Media

- The Transformation of the Global Media Industries

Om The Political Economies of Media

The contributors show that digital media are disrupting entire media industries, but without erasing the past and insist that one media sector is not the same as the next. As the title signals even in the age of convergence and remix culture, different media continue to display their own distinctive political economies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781849668934
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 336
  • Utgiven:
  • 8. mars 2012
  • Mått:
  • 232x155x25 mm.
  • Vikt:
  • 524 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Political Economies of Media

The contributors show that digital media are disrupting entire media industries, but without erasing the past and insist that one media sector is not the same as the next. As the title signals even in the age of convergence and remix culture, different media continue to display their own distinctive political economies.

Användarnas betyg av The Political Economies of Media



Hitta liknande böcker
Boken The Political Economies of Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.