Marknadens största urval
Snabb leverans

The Politics of Time and Youth in Brand India

- Bargaining with Capital

Om The Politics of Time and Youth in Brand India

A study of the profound preoccupation with time, youth and the relationship between generations in contemporary popular Indian media culture, this book suggests that the politics of time is a manifestation of the radicalised war between labour and capital inherent in India's shift to neoliberalism since the 1990s.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780857281098
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 158
  • Utgiven:
  • 15. oktober 2013
  • Mått:
  • 155x237x16 mm.
  • Vikt:
  • 396 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Politics of Time and Youth in Brand India

A study of the profound preoccupation with time, youth and the relationship between generations in contemporary popular Indian media culture, this book suggests that the politics of time is a manifestation of the radicalised war between labour and capital inherent in India's shift to neoliberalism since the 1990s.

Användarnas betyg av The Politics of Time and Youth in Brand India



Hitta liknande böcker
Boken The Politics of Time and Youth in Brand India finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.