Marknadens största urval
Snabb leverans

The Problem of Political Marketing

Om The Problem of Political Marketing

Based upon analysis of existing theoretical literature and current political practice, this book addresses both the use of marketing and its impact upon democracy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781441106346
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 158
  • Utgiven:
  • 5. januari 2012
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Problem of Political Marketing

Based upon analysis of existing theoretical literature and current political practice, this book addresses both the use of marketing and its impact upon democracy.

Användarnas betyg av The Problem of Political Marketing



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.