Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

Om The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138340749
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 258
  • Utgiven:
  • 7 Augusti 2018
  • Mått:
  • 227x151x29 mm.
  • Vikt:
  • 410 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 12 Juni 2024

Beskrivning av The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age

This book examines how the field of 'psychographics' has evolved, the different approaches to psychological segmentation of consumers, the different ways in which it has been applied in consumer marketing settings, and whether psychographics works.

Användarnas betyg av The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken The Psychology of Consumer Profiling in a Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.