Marknadens största urval
Snabb leverans

The Social License

- How to Keep Your Organization Legitimate

Om The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349475353
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 187
  • Utgiven:
  • 27. augusti 2014
  • Utgåva:
  • 12014
  • Mått:
  • 140x216x11 mm.
  • Vikt:
  • 2631 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Social License

A distinctive and direct guide to legitimacy in business, focusing on the new benchmark of a 'Social License to Operate'. Featuring case studies of what is and isn't working, this book explains how business owners and CSR professionals can integrate legitimacy into the heart of their company strategy, beyond CSR and good PR.

Användarnas betyg av The Social License



Hitta liknande böcker
Boken The Social License finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.