Marknadens största urval
Snabb leverans

The Social Media Industries

Om The Social Media Industries

This volume provides a timely and innovative look at the business aspects of social media. Examining social media in both descriptive and analytical ways, the chapters included herein present an overview of the social media industries, considering the history, development, and theoretical orientations used to understand social media. It is intended for scholars, researchers, and students in media and communication, as well as media practitioners.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415523189
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 26. februari 2013
  • Mått:
  • 151x235x20 mm.
  • Vikt:
  • 510 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Social Media Industries

This volume provides a timely and innovative look at the business aspects of social media. Examining social media in both descriptive and analytical ways, the chapters included herein present an overview of the social media industries, considering the history, development, and theoretical orientations used to understand social media. It is intended for scholars, researchers, and students in media and communication, as well as media practitioners.

Användarnas betyg av The Social Media Industries



Hitta liknande böcker
Boken The Social Media Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.