Marknadens största urval
Snabb leverans

The Social Use of Media

- Cultural and Social Scientific Perspectives on Audience Research

Om The Social Use of Media

This collection of essays provides an overview of research on the social uses of media. Topics include up-to-date research on activity and interactivity, media use as a social and cultural practice and participation in a cultural, political and technological sense. It also incorporates current audience and reception studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781841505121
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 282
  • Utgiven:
  • 15. december 2012
  • Mått:
  • 171x232x15 mm.
  • Vikt:
  • 484 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Social Use of Media

This collection of essays provides an overview of research on the social uses of media. Topics include up-to-date research on activity and interactivity, media use as a social and cultural practice and participation in a cultural, political and technological sense. It also incorporates current audience and reception studies.

Användarnas betyg av The Social Use of Media



Hitta liknande böcker
Boken The Social Use of Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.