Marknadens största urval
Snabb leverans

The Sounds of Capitalism

- Advertising, Music, and the Conquest of Culture

Om The Sounds of Capitalism

From the early days of radio through the rise of television after World War II to the present, music has been used more and more to sell goods and establish brand identities. This book tells the history of music used in advertising in the United States and is an original contribution to this little-studied part of our cultural history.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780226151625
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 24. februari 2014
  • Mått:
  • 229x155x21 mm.
  • Vikt:
  • 554 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av The Sounds of Capitalism

From the early days of radio through the rise of television after World War II to the present, music has been used more and more to sell goods and establish brand identities. This book tells the history of music used in advertising in the United States and is an original contribution to this little-studied part of our cultural history.

Användarnas betyg av The Sounds of Capitalism



Hitta liknande böcker
Boken The Sounds of Capitalism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.