Marknadens största urval
Snabb leverans

The Theory and Practice of Corporate Communication

- A Competing Values Perspective

Om The Theory and Practice of Corporate Communication

Examines corporate communication and tasks from the framework of the Competing Values Perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412950350
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 304
  • Utgiven:
  • 4. oktober 2007
  • Mått:
  • 180x251x12 mm.
  • Vikt:
  • 484 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Theory and Practice of Corporate Communication

Examines corporate communication and tasks from the framework of the Competing Values Perspective.

Användarnas betyg av The Theory and Practice of Corporate Communication



Hitta liknande böcker
Boken The Theory and Practice of Corporate Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.