Marknadens största urval
Snabb leverans

The Theory of the Marketing Firm

- Responding to the Imperatives of Consumer-orientation

Om The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030861056
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 376
  • Utgiven:
  • 13. november 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 679 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Theory of the Marketing Firm

The marketing firm is that business organisation which responds to the imperatives of consumer-orientation. Foxall argues that this proposition should form the starting point of a theory of the firm and explores its implications for marketing theory in the light of the findings of consumer behaviour analysis and research on the marketing firm.

Användarnas betyg av The Theory of the Marketing Firm



Hitta liknande böcker
Boken The Theory of the Marketing Firm finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.