Marknadens största urval
Snabb leverans

The V-Model of Service Quality

- An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

Om The V-Model of Service Quality

The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787696068
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 18 Oktober 2018
  • Mått:
  • 129x198x9 mm.
  • Vikt:
  • 173 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av The V-Model of Service Quality

The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.

Användarnas betyg av The V-Model of Service Quality



Hitta liknande böcker
Boken The V-Model of Service Quality finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.