Marknadens största urval
Snabb leverans

Time and Media Markets

Om Time and Media Markets

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze different media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805841138
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 190
  • Utgiven:
  • 1. juli 2002
  • Mått:
  • 152x229x17 mm.
  • Vikt:
  • 427 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. maj 2025

Beskrivning av Time and Media Markets

This edited collection examines time and its relationship to and impact upon media industries, studying how the media industry views time and makes business and economic decisions based on considerations of time. Contributions from an international set of authors analyze different media.

Användarnas betyg av Time and Media Markets



Hitta liknande böcker
Boken Time and Media Markets finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.