Marknadens största urval
Snabb leverans

Transgenerational Marketing

- Evolution, Expansion, and Experience

Om Transgenerational Marketing

This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. The book focuses on the consumer as the pivot of marketing and argues that the consumer serves as a bidirectional channel during pre-and post-purchase period.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030339289
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 298
  • Utgiven:
  • 3. december 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Transgenerational Marketing

This book critically examines the evolution of marketing scholarship over generations from Marketing 1.0 to 4.0. The book focuses on the consumer as the pivot of marketing and argues that the consumer serves as a bidirectional channel during pre-and post-purchase period.

Användarnas betyg av Transgenerational Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Transgenerational Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.