Marknadens största urval
Snabb leverans

Trust and Brand Management

Om Trust and Brand Management

Trust and Brand Management covers the main topics of heritage-based corporate brand management and its relationship to external factors and performance. The benefit for managers is the presentation of terms and specific tools related to corporate brand management in the market and customer outcomes.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032704814
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 23. december 2024
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Trust and Brand Management

Trust and Brand Management covers the main topics of heritage-based corporate brand management and its relationship to external factors and performance. The benefit for managers is the presentation of terms and specific tools related to corporate brand management in the market and customer outcomes.

Användarnas betyg av Trust and Brand Management



Hitta liknande böcker
Boken Trust and Brand Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.