Marknadens största urval
Snabb leverans

Understanding Social Media and Entrepreneurship

- The Business of Hashtags, Likes, Tweets and Stories

Om Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030434526
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 4. juni 2020
  • Utgåva:
  • 12020
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 546 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Understanding Social Media and Entrepreneurship

Despite the widespread cultural and social effects of social media in the way people communicate and interact, little research has addressed the role of social media in entrepreneurship.

Användarnas betyg av Understanding Social Media and Entrepreneurship



Hitta liknande böcker
Boken Understanding Social Media and Entrepreneurship finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.