Marknadens största urval
Snabb leverans

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

- Customer Centricity, Analytics, and Information Utilization

Om Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780124105430
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 108
  • Utgiven:
  • 25. november 2013
  • Mått:
  • 228x151x6 mm.
  • Vikt:
  • 172 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.

Användarnas betyg av Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity



Hitta liknande böcker
Boken Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.