Marknadens största urval
Snabb leverans

Value Chain Marketing

- A Marketing Strategy to Overcome Immediate Customer Innovation Resistance

Om Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319384788
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 259
  • Utgiven:
  • 24. september 2016
  • Utgåva:
  • 12015
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 4277 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Value Chain Marketing

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well.

Användarnas betyg av Value Chain Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Value Chain Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.