Marknadens största urval
Snabb leverans

Value-Oriented Media Management

- Decision Making Between Profit and Responsibility

Om Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319845449
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 18. juli 2018
  • Utgåva:
  • 12017
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Value-Oriented Media Management

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers' decisions.

Användarnas betyg av Value-Oriented Media Management



Hitta liknande böcker
Boken Value-Oriented Media Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.