Marknadens största urval
Snabb leverans

Value Proposition to Tourism Coopetition

Om Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781837978281
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 4. december 2024
  • Mått:
  • 152x229x21 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas

Beskrivning av Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Användarnas betyg av Value Proposition to Tourism Coopetition



Hitta liknande böcker
Boken Value Proposition to Tourism Coopetition finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.