Marknadens största urval
Snabb leverans

Visual Communication

- Understanding Images in Media Culture

Om Visual Communication

A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412962247
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 2. december 2019
  • Mått:
  • 172x242x12 mm.
  • Vikt:
  • 538 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Visual Communication

A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.

Användarnas betyg av Visual Communication



Hitta liknande böcker
Boken Visual Communication finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.