Marknadens största urval
Snabb leverans

Visual Methods in Marketing and Consumer Research

Om Visual Methods in Marketing and Consumer Research

This book offers a comprehensive outlook of visual research methods in the field, highlighting their value and offering a practical guide for researchers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032316826
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 202
  • Utgiven:
  • 21. juni 2024
  • Mått:
  • 242x160x19 mm.
  • Vikt:
  • 478 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 22. juli 2025

Beskrivning av Visual Methods in Marketing and Consumer Research

This book offers a comprehensive outlook of visual research methods in the field, highlighting their value and offering a practical guide for researchers.

Användarnas betyg av Visual Methods in Marketing and Consumer Research



Hitta liknande böcker
Boken Visual Methods in Marketing and Consumer Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.