Marknadens största urval
Snabb leverans

Voice of the Customer

Om Voice of the Customer

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accurately validate their findings.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780071465441
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 16. december 2007
  • Mått:
  • 163x231x28 mm.
  • Vikt:
  • 744 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Voice of the Customer

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accurately validate their findings.

Användarnas betyg av Voice of the Customer



Hitta liknande böcker
Boken Voice of the Customer finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.