Marknadens största urval
Snabb leverans

Wharton on Dynamic Competitive Strategy

av GS Day
Om Wharton on Dynamic Competitive Strategy

This book addresses one of the most pervasive issues on the corporate agenda: staying competitive. Wharton on Dynamic Competitive Strategy is not only a rich source of ideas and concepts but a valuable guide to help readers triumph in todaya s marketplace. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471689577
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 480
  • Utgiven:
  • 3. september 2004
  • Mått:
  • 228x152x35 mm.
  • Vikt:
  • 680 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. september 2025

Beskrivning av Wharton on Dynamic Competitive Strategy

This book addresses one of the most pervasive issues on the corporate agenda: staying competitive. Wharton on Dynamic Competitive Strategy is not only a rich source of ideas and concepts but a valuable guide to help readers triumph in todaya s marketplace. George S. Day (Philadelphia, PA) is the Geoffrey T. Boisi Professor of Marketing.

Användarnas betyg av Wharton on Dynamic Competitive Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Wharton on Dynamic Competitive Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.