Marknadens största urval
Snabb leverans

Wharton on Making Decisions

Om Wharton on Making Decisions

This book assembles leading researchers who demonstrate how to apply the latest approaches to the science of decision--making from four perspectives: personal, managerial, negotiator, and consumer. Stephen J. Hoch (Philadelphia, PA) is the John J. Pomerantz Professor of Marketing at the Wharton School, University of Pennsylvania.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780471689386
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 3. september 2004
  • Mått:
  • 229x155x24 mm.
  • Vikt:
  • 534 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Wharton on Making Decisions

This book assembles leading researchers who demonstrate how to apply the latest approaches to the science of decision--making from four perspectives: personal, managerial, negotiator, and consumer. Stephen J. Hoch (Philadelphia, PA) is the John J. Pomerantz Professor of Marketing at the Wharton School, University of Pennsylvania.

Användarnas betyg av Wharton on Making Decisions



Hitta liknande böcker
Boken Wharton on Making Decisions finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.