Marknadens största urval
Snabb leverans

When Media Are New

- Understanding the Dynamics of New Media Adoption and Use

Om When Media Are New

A study of the fascinating relationship between media and everyday life. It investigates the human factors involved in technological change and their implications for future media. It is suitable for media and communication scholars, historians, organizational theorists, and industry professionals.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780472070855
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 374
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2010
  • Mått:
  • 152x229x33 mm.
  • Vikt:
  • 686 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av When Media Are New

A study of the fascinating relationship between media and everyday life. It investigates the human factors involved in technological change and their implications for future media. It is suitable for media and communication scholars, historians, organizational theorists, and industry professionals.

Användarnas betyg av When Media Are New



Hitta liknande böcker
Boken When Media Are New finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.