Marknadens största urval
Snabb leverans

Who Owns the Media?

- Competition and Concentration in the Mass Media industry

Om Who Owns the Media?

Tackles the question of media ownership. This title chronicles the myriad changes in the media industry and the factors contributing to these changes. It examines how the media industry is being reshaped by technological forces in the various segments, as well as by social and cultural reactions to these forces.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805829365
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 630
  • Utgiven:
  • 1. juni 2000
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 178x254x32 mm.
  • Vikt:
  • 1111 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Who Owns the Media?

Tackles the question of media ownership. This title chronicles the myriad changes in the media industry and the factors contributing to these changes. It examines how the media industry is being reshaped by technological forces in the various segments, as well as by social and cultural reactions to these forces.

Användarnas betyg av Who Owns the Media?



Hitta liknande böcker
Boken Who Owns the Media? finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.